تاریخچه:
شرکت نیک پخش پرگاس در سال 1389 تأسیس شد؛در ابتدا فعالیت شرکت در زمینه ی تولید و توزیع پدهای ظرفشویی بود اما در نیمه دوم سال 1390 تولید دستمال های آشپزخانه و لیف های حمام نیز به فعالیت های شرکت اضافه شد.
در سال 1394 محصولات شرکت تحت نام تجاری ریوا با ارتقاء کیفیت در بسته بندی های جدید وارد بازار شد و با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب به سرعت توانست در قفسه فروشگاه ها جای بگیرد. با استقبال بازار از ریوا در سال 1396 برند فورمی نیز با همان دقت و حساسیتی که نسبت به ریوا وجود داشت متولد شد.
برند فورمی به منظور پوشش بازار داخلی ایجاد شده بود امّا به دلیل زیبایی و نوآوری در بسته بندی ها و قیمت مناسب به سرعت توانست وارد بازارهای بین المللی شود.
هم اکنون هر دو برندهای ریوا و فورمی در فروشگاه های مختلف سراسر کشور و برخی از کشورهای منطقه و جهان سهم قابل توجهی از قفسه فروشگاه ها را دارند.
هویت سازمانی :
چشم انداز
- ورود به فهرست 100 شرکت برتر ایران تا سال 1405 با تیکه برخلاقیت ، نوآوری و ارائه محصولات و خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت- ساختن برندهای شناخته شده در ایران و کشورهای منطقه
بیانیه مأموریت:
ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و ارزش برتر با تکیه برهمکاران با انگیزه و نوآور که باعث بهبود زندگی مشتریان و مصرف کنندگان ملی و بین المللی و ارتقاء سطح رفاه کارکنان شود؛به گونه ای که همگان ما را با رشد پایدار، رهبری بازار،برندهای قابل اعتماد و تعهد به ارزش های اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی بشناسند.
از این که جامعه ، ما را به عنوان شرکتی معتبر، استقبال کننده از تغییر و تحول ، چابک ، پویا ، مسئول و ارزش آفرین می شناسد به خود می بالیم .